HR Industry 2025

ВРЕМЕНАТА СЕ МЕНЯТ

Звездният четвъртък на HR бранша е на 6 февруари 2025 в Интерпред – СТЦ София.

Не е нужно да ходиш на всички браншови събития, за да се запознаеш с тенденциите и новостите при HR услугите. Достатъчно е да бъдеш на HR Industry!


1
ден
40+
изложители
24
уъркшопa
1000+
посетители

HR Industry 2025

Интерпред - СТЦ София
гр. София
бул. Драган Цанков 36
6 февруари 2025
10.00 – 18.00 ч.

за събитието

HR Industry събира на едно място топ компаниите на HR пазара и дава на всички посетители възможност само в рамките на един ден да се запознаят с новости и тенденции, които ще определят работата в бранша през цялата година.

HR Industry е най-подходящата платформа за промотиране на нови продукти, услуги и инициативи. Място да се покажеш и да бъдеш видян. Начин да заявиш, че си някой в бранша. Да представиш тенденциите в твоята област за тази година.

Очакваме ви на 6 февруари в Интерпред - СТЦ София.

HRI2023site

ВИЖТЕ ПОВЕЧЕ ЗА МИНАЛОГОДИШНОТО ИЗДАНИЕ НА ЕДИНСТВЕНОТО ПО РОДА СИ ИЗЛОЖЕНИЕ НА HR ИНДУСТРИЯТА В БЪЛГАРИЯ >> Архив

семинарна програма

Час
Компания
Тема
10:30 - 11:15
11:30 - 12:15
12:30 - 13:15
13:30 - 14:15
Alice-Wonders
14:30 - 15:15
15:30 - 16:15
Час
Компания
Тема
11:00 - 11:45
12:00 - 12:45
Росен Рашков
13:00 - 13:45
14:00 - 14:45
15:00 - 15:45
Час
Компания
Тема
11:15 – 12:00
12:15 - 13:00
13:15 - 14:00
14:15 - 15:00
15:15 - 16:00
Час
Компания
Тема
11:30 - 12:15
TalentSight
12:30 - 13:15
13:30 - 14:15
COACHIEZ
14:30 - 15:15
15:30 - 16:15

Регистрация

ФИРМЕН ЩАНД

  • Фирмен кът, включващ маса и 2 стола, с избрано от вас местоположение в залата.
  • Лого и линк към фирмен уебсайт или конкретна услуга в секция Изложители.
  • Включване на логото или избрана от компанията статична рекламна визия в дигитална презентация, излъчвана по време на изложението.
  • Възможност за безплатно публикуване на актуална информация в секция „Новини“ и продукти в секция "Продукти" на сайта HR Industry за период от една година.
  • Едногодишен абонамент за сп. Мениджър.
ЦЕНА: 1300 лв. без ДДС *

  • *При регистрация и плащане до 31 декември 2024 г. - 15% отстъпка.

ФИРМЕН ЩАНД, ПРЕЗЕНТАЦИЯ/УЪРКШОП

  • Фирмен кът, включващ маса и 2 стола, с избрано от вас местоположение в залата.
  • Тематична лекция на избрана от вас тема с цел представяне на услугите с продължителност от 45 мин., с избран от вас стартов час според програмата.
  • Лого и линк към фирмен уебсайт или конкретна услуга в секция Изложители.
  • Включване на логото или избрана от компанията статична рекламна визия в дигитална презентация, излъчвана по време на изложението.
  • Възможност за безплатно публикуване на актуална информация в секция „Новини“ и продукти в секция "Продукти" на сайта HR Industry за период от една година.
  • Едногодишен абонамент за сп. Мениджър.
ЦЕНА: 1700 лв. без ДДС *

  • *При регистрация и плащане до 31 декември 2024 г. - 15% отстъпка.

Спонсорски предложения
(*Спонсорските пакети не включват участие в събитията )

ЗЛАТЕН СПОНСОР
5000 лв.

Вижте още
СРЕБЪРЕН СПОНСОР
3000 лв.

Вижте още

Изложителите за HR Industry

„МетЛайф България е не само генерален спонсор на събитието HR Industry за 6та поредна година, а съмишленик, който вярва, че човешкият капитал е най-ценния ресурс за една компания. HR Industry е форум, който позволява на всички, свързани с пазара на труда да доловят основните тенденции, да получат реална представа за своето място и за новите предизвикателства, които ги очакват.

Активното участие на МетЛайф в събитието в качеството на световен лидер в сферата на придобивките за служители е за да насочи все повече вниманието на работодателите към необходимите действия, свързани с подбора, развитието, мотивацията и задържането на служителите.

Лично аз оценявам възможността за контакти на място с представители от различни сфери на бизнеса като безценна. През изминалите години, посредством участието си във форума, имах възможността да чуя гледната точка на колеги, да видя интересни презентации, да заимствам работещи добри практики, свързани с увеличаване на човешкия потенциал.”

Анита Кирилова
MetLife

„Бихме искали да благодарим на JobTiger за това, че всяка година организират и непрекъснато развиват HR Industry като интересна работилница и платформа за споделяне на знания между HR професионалистите.

IHR участваме редовно в HR Industry, защото се срещаме с много потенциални клиенти и HR колеги, които се интересуват от иновативни практики и авангардни решения за управление на хората и устойчиво развитие на бизнеса в тези турбулентни времена. Разговорите около щандовете ни дават възможността да обменяме идеи и да представяме услугите си, а презентациите – да чуем съмишленици и да споделяме знание с колегите.

Радваме се, че HR Industry събира HR консултантите в една общност и вярваме, че можем да си партнираме, за да осигуряваме оптимални решения за нашите клиенти със синергизиращи се и взаимно допълващи се услуги и компетентност.”

Невена Цачева
IHR

„Catalyst България участва в HR Industry от самото създаване на изложението. Всяка следваща година събитието се развива и набира скорост, като успява да привлече повече посетители с различни професии и интереси, свързани с управлението на хора.

Присъствието на HR Industry е важно за нас, защото ни дава възможност да представим нови програма на Catalyst за тиймбилдинг и развитие на екипи в началото на годината. Най-ценното е, че това се случва в преки срещи и разговори с потенциални клиенти. През последните години регистрираме не само имиджови, но и директни ползи като намиране на нови клиенти и партньори, както и договаряне на поръчки за работа.

Участниците в изложението успяват да предложат най-новото на пазара на услугите за подбор, обучение и развитие на служителите. Това ни дава възможност да се информираме за състоянието на бранша и конкуренцията.

Благодарим на екипа на JobTiger, че успява да създаде професионална и приятелска атмосфера. Очакваме следващото издание с интерес и нетърпение.”

Илияна Димитрова
Catalyst България

t1

„През годините, HR Industry остана единственото събитие, събиращо като изложители фирми, предлагащи услуги в областта на управлението на човешките ресурси (HRM) в компаниите – от софтуер за управление на персонала, работни заплати и геймификация на процеси, до „класическите“ консултантски и обучаващи програми в различните направления. Интересно е, че се събират на едно място фирми, които се конкурират за едни и същи клиенти, но запазват добрия тон на сътрудничеството си, в името на добавената стойност и подходящите решения за потребителите си.

Компанията ни Audit Advice Associates, участва задължително с щанд на изложението, както и с презентации на съпътстващата семинарна програма. Последното е един много добър формат за представяне на нови продукти и инициативи, в рамките на 40-45 минути, пред посетители, проявили специален интерес. В последното събитие през 2019 г. например, промотирахме нашето национално изследване на ангажираността на служителите пред пълна зала, с което спечелихме почти двойно повече участници в изследването.

И макар HRM да не е още „индустрия“, събития от този ранг в бранша, организирани и проведени професионално, повишават значимостта, отговорността и актуалността на професията на специалистите по управление на персонала.“

Стоян Ганев
Audit Advice Associates

Организатор:

Организационен партньор:

Партньори

Медийни Партньори